setegram

Instagram

4.9.12

KAMI

Bini gua kata gua pelik sebab dengar lagu rock yang tak pernah keluar kat radio.

Gua  lagi pelik sebab bini gua hafal lagu lagu filem lama.

Bini gua kata gua pelik sebab tonton cerita serius dan berat  je.

Gua lagi pelik sebab dia tonton cerita hindustan 20an 30an, siap tau nyanyi lagi.

Bini gua kata gua asyik tengok bolaaaa je.

Gua lagi pelik bini gua asyik beli handbaaaag je.

Bini gua selalu bising sebab gua bawa kereta slow.

Gua lagi pelik dia bawa kereta macam pelesit.

Bini gua ketawakan gua sebab tak tau bukak durian.

Gua ketawakan bini gua sebab dia kena buka durian untuk gua.

Bini gua selalu bising sebab gua kalau duduk dalam toilet lama gila sebab baca buku.

Gua lagi pelik sebab kadang2 gua tak perasan dia dah mandi.Tau tau dah siap je.

Bini gua selalu kata dia lagi terer cari jalan dari Gps gua.

Gua selalu ketawakan bini gua bila 'Gps' dia kadang2 boleh 'hang'

Tapi,nasib baik la sama-sama suka Klasik Fm.Nasib baik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan