setegram

Instagram

26.9.12

20 Hal Bukti Gua Normal Masa Kecil Dulu

Semua budak buat macam ni ke atau gua sorang saje..

1. Suka stapler tapak tangan sendiri, kemudian senyum tengok darah keluar.
2. Sangat takut dengan cerita hantu cina walaupun di waktu siang. Kadang-kadang boleh menangis sebab takut sangat.
3. Suka tekup muka dengan bantal, test tahan nafas.
4. Kalau rasa tension, suka sorok bawah katil, bawah meja sampai setengah hari.
5. Suka buat rumah/ khemah guna sofa/kusyen rumah, dan duduk berjam-jam dekat situ.
6. Kalau dalam bilik air, suka berangan scene bergaduh dalam hujan.Lepas tu tadah air, berenang.
7. Rekod cerita guna tape. Antara mangsa adalah  P. Ramlee, Never Ending Story. Iklan pun gua rakam.
8. Suka tiru gaya batman, bercakap orang putih. Tapi bila sendiri cakap, macam bunyi jerman je.
9. Suka baca buku tajuk berat-berat. Pernah curi baca Dilema Melayu, tapi kena marah dengan Abah gua.
10. Guna penyangkut langsir sebagai kereta sport.
11. Suka bercakap sorang-sorang.
12. Suka panjat dinding guna dua kaki. (did u get it?)
13. Rasa cerita Alam Ria Cuti Sekolah tu seronok sangat.
14. Suka meratah Milo/ Gula Merah.
15. Buka peti ais, tenung, tutup. 10 minit kemudian ulang balik. Sehari sampai 15-20 kali.
16. Suka kuatkan volume tv ke paling kuat, lepas tu slowkan balik. Lepas tu kuatkan balik dan slowkan balik.
17. Selalu berangan nak jadi Michael J. Fox dalam Back To The Future. Skateboard dia cool.
18. Suka keruk ais dalam fridge, lepas tu masuk dalam baju. Sejukk..
19. Suka pomen barang sampai barang tu tak jadi barang. Rosak terus.
20. Selalu rasa kecil hati sebab tak dapat beli baju Rocky One atau Kiko. Kena pakai baju cap tah apa apa.

lu orang macam ni ke? tolong la sama dengan gua. baru hati gua lega.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan