setegram

Instagram

28.8.12

KATA KERJA ASRAMA MAAHAD MUAR, JOHOR,MALAYSIA




Kiv (kif) - kena pulau (K.I.V)
Public - Cari glamour
Kaki retort - kaki report
Cuak - takut
Bacul - takut tapi lagi tinggi dari cuak
Amy - rokok
Honkey - rokok
Kupap - bau busuk datang dari loker atau kasut sekolah
Goncang - cannot describe here
Wau - cannot describe here
Lesen - lesen la, lesen untuk hisap rokok
Pau - perbuatan meminta wang tanpa ihsan
Cilok - mencuri
Hudson - hantu pocong, dipelopori oleh Badsen
Datin Zaharah - another hantu di Maahad
Hantu Cermin - obviously another hantu di Maahad
Faktor - menyalahkan benda lain atas kekalahan
Prep - waktu belajar pada waktu sepatutnya tidur
Outing - waktu berendut atau main game atau jamming
Fly - terbang bebas
No Solat Here, Go To Musolla - ayat paling gua suka baca dulu
Rumble - serangan beramai-ramai
Peanut bar - makanan ruji asrama
Koperasi - tempat untuk ambil bateri radio
Jamal - Ketua Pengakap yang jambu
Grandstand - corridor belakang tempat tidur Joe Sukiman
Manok - senior setahun atas gua yang hobinya tunjuk middle finger
Mantole - satu nama lagenda
Usamah / Farabi - bilik kegemaran gua, walaupun bukan bilik gua
Jumaat - hari makan sedap di dewan makan, ada aiskrim cup
Suntut - aktiviti 'mencedok' lubang punggung rakan sehingga senak

Ada lagi beberapa, tapi gua dah lupa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan