setegram

Instagram

30.10.12

BERMAIN GAME

Gua ni jenis kalau main game sorang-sorang, memang tak jalan punya. Boring. Kalu main game ada partner memang semangat menaik punya. Masa belajar dulu, gua ada regu main game dekat PS2. Kalau ada Bond dengan Toyol dah cukup dah. Semua hantu game tu. Winning Eleven ni gua tak berapa gemar sangat. Itu b3rRy punya game. Game yag gua main adalah game perang-perang macam Call of Duty, Sniper, Metal Gear Solid. Kalau tak pun gua main game hantu Macam Ku-On, Clock Tower, Butterfly Effect.

Tapi dalam banyak-banyak game hantu, game Ku-On ni memang paling setan punya seram. Memang terperanjat gila-gila punya. Gua kalau tengah main game tu suka tutup lampu, lepas tu pasang tv brightness paling terang punya. Lepas tu mesti nak ada teman. Kalau takde teman, mampus la gua nak main. Kalau watak tengah 'berjalan' tu, gua bernafas pun slow je. Memang takut la.

Ada sekali tu, quest dalam game tu, dia suruh cari jarum dekat dalam bilik gelap. Memang ketor lutut cari dalam tempat gelap tu. Tak jumpa-jumpa. Ni kejap lagi kena sergah la ni dengan hantu. Tiba-tiba Bond pergi lari naik atas tinggalkan gua, memang cilake. Gua tinggal je tv tu terbukak.


+++++++++++++++++++

Ah takde mood sial nak bercerita. Ada baiknya gua berhenti sebelum cerita menjadi gampang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan