setegram

Instagram

17.11.12

BRADER YAKIN


Selain dari kerja-kerja fotostat ni, gua juga ada sediakan beberapa bijik pc untuk disewakan. Untuk main fesbuk ke, download lagu ke,main game ke lantak la.

Tapi kalau bukak porno gua terus block dari kaunter. Mesti diorang terpinga-pinga nampak cursor bergerak sendiri ke tanda X dekat belah  atas kanan window. Kakaka.

++++++++++++++++++++++++++

Tengahari tu pelanggan macam biasa dia punya ramai. Masing-masing balik sekolah ada saja benda nak di update di fesbuk. Cerita makan dekat kantin tak sedap la, cerita dapat pakwe baru la, cerita cikgu jual Alpha Lipid pun ada. Kemudian, ada satu brader bergaya yakin, lingkungan dalam 40an masuk ke kedai gua. Dia nak sewa pc gua sejam. Setelah selesai,dia pun duduk la di pc yang ditetapkan.

Gua tengok brader ni memang yakin dia punya gaya. Baju bergosok masuk dalam seluar. Seluar kain licin. Pakai kasut karipap. Rupa macam dalam iklan usahawan internet yang jual bantal kekabu. Ada rupa usahawan.

Tengah semua suasana sepi tu (semua pc dibekalkan headphone), tiba-tiba gua diterkujatkan dengan satu bunyi yang kuat. Prakk!! Gua toleh je ke kiri, gua nampak brader gaya yakin tu dah terduduk atas lantai. Kerusi plastik yang dia duduk tu patah kaki dia. Dia punya kerusi yang patah tu sampai termasuk bawah meja sebelah. Real,real!

Dengan muka dah merah, bontot dah sakit, mamat tu terus bangun laju-laju ambil kerusi lain terus duduk balik. Buat macam tak ada apa-apa. Buat macam dalam kedai tu ada dia dan gua je.

Dalam kedai tu ada la dekat 16 orang. Sorang ada dua bijik mata. Jadi 2 x 16 = 32 bijik mata jadi saksi. Itu jam gua dah tak nak tengok muka dia lagi dah. Mata dah berair gila nak tahan gelak. Ok benda yang paling seksa adalah menahan gelak. Ada dua tiga budak yang tahan gelak. Tangan masing-masing dah tekup mulut dah. Berair jugak la mata. Yang terus bayar dan keluar kedai, lepas tu gelak kuat gila dekat luar pun ada jugak.

************************

Kes kerusi patah ni ada la 2-3 kali jugak jadi dekat customer lain. Semua jenis ulat nangka,tak reti duduk diam. Tak lama lepas tu, barulah gua ambil inisiatif beli kerusi lain yang kuat sikit. Bongok.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan