setegram

Instagram

7.11.12

AFTER ALL THIS MONTH 2 (APRIL 2009)


22 april 09

ari ni ari last sayang kat wad.doc dah bg pelepasan,dia kata dah boleh balik dah..sebab bleeding pun dah takde..skang ni aku tengah menunggu pintu kandang dibuka pd pukul 1230 untuk membolehkan kami beramai2 di luar ni masuk ke dalam wad.peh..lama lagi.baru pukul 1143am!..takpe sabar..

pagi tadi sayang call,kejut aku bangun tidur.nak tunggu aku bangun sendiri memang tak dapat la.nak2 plak mlm td besengkang mata tgk bola LIV-ARS.bole plak seri 4-4.8bijik dlm 90 minit.again!berbalik kepada cerita tadi..dia kata dah stop bleeding.dengar2 doc pun bagi mc sampai 8 hari.ni betul2 suruh mengeram.kalau letak telur pun dah boleh menentas aku rasa.heheh..pagi tadi sempat gak dia smsm aku mintak aku bawakkan perfume dia.iyela,anything 4 you sayang.. :)

so,esok aku dah bolehlah g kerja..rizal pun macam dah bengang je kat aku,hehe..sorry la rizal.time ni aku emergency,next time mana la tau ko plak emergency,aku plak cover.hehe..

peha pun dah mendidih sebab menatang netbook nih.aku nak beransur dulu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan