setegram

Instagram

20.9.13

CERITA UiTM 2

Selain dari main kad, kerja kami hampir setiap malam adalah pergi melepak di Taman Maju. Itu sajalah kemodenan yang dapat kami rasa bila duduk di Seri Iskandar sekitar 2001-2004. Masa tu Petronas, KFC belum ada. CD cetak rompak pun belum ada. Tapi kaset cetak rompak ada. Lombong pun masih banyak, pembangunan baru sahaja bermula. Selain berperang Counter Strike dengan budak UTP di siber cafe Invictus, kami selalu pergi makan malam di Rimba Permai. Dekat situ ada makwe cun ala Jepun yang boleh jadi pembangkit selera makan malam. Tomoko pernah ajak makwe tu berdating dulu. Dekat situ juga ada seorang waiter yang rupa dia sebijik macam Ronaldinho. Selalu juga kami mengusiknya.

Tapi itu kalau waktu duit berkepuk la. Kalau poket nipis, kami pergi makan di Layar Rasa. Makan dekat situ, sedap dia ada kurang sikit. Tapi dia punya kuantiti, gua rasa lebih berat ke kerja amal berbanding nak buat untung. Kalau order nasi goreng tu, dia punya banyak tu sampai kami boleh pecahkan ke 2 pinggan setengah. Harga memang tip top. Murah. 

Bila dah kenyang, hati pun senang. Kami pun memandu pulang ke hostel. Waktu tu, kenderaan rasmi kami adalah Kancil bikin L5 850cc kepunyaan Poker Face. Orang-orang elit je boleh naik kereta ni. Kaset rasmi pulak adalah kompilasi lagu-lagu alternatif 2000, yang ada lagu 'I'm Afraid of Britney Spears'. Kaset itu saja lah yang asyik diulang-ulang sampai naik haus tali tape dia. Bunyi dah sengau semacam.

Acara wajib kami pula ialah memandu masuk ke asrama puteri. Tujuan kami tak lain, nak 'tengok astro'.

Tengok Astro itu bukan bermaksud menonton siaran satelit berbayar, tetapi melayan nafsu melihat bra bergantungan di koridor dan ampaian.

Oh pervert sungguh waktu tu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan