setegram

Instagram

26.3.13

KONSPIRASI


Petang tadi gua buat inspection di site Seremban. Supervisor Man mengiringi gua dan Brader Latif, sambil standby nak taici apa apa hal nanti.

Satu persatu rumah gua masuk. Semua ok, sempurna (sempurna habis!) seperti yang diberitahu oleh Supervisor Man sebelum kami membelek satu persatu rumah tadi.

Tapi ada satu hal yang gua tak puas hati. Banyak gila window handle terbalik dia punya arah buka. Selalunya handle tu buka dari arah bawah ke kanan. Tapi yang ni  arah atas ke kanan. Bukan sikit-sikit punya tingkap yang salah ni. Satu biji rumah je ada la 4-5 biji.

Gua tanya Supervisor Man, apa kes ni. Supervisor Man tak tau nak jawab mende, jadi dia kata:
"Ini mesti konspirasi Bangla nak menjatuhkan saya ni bang. Diorang bukan suka sangat dengan Melayu ni."

Gua tak tahu nak tulis mende, gua tulis je 'Konspirasi' dekat form yang gua tengah tulis tu. Menjawab la kau nanti, Supervisor Man.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan