setegram

Instagram

18.12.12

BARU SEBENTAR TADI




Watak gua dalam mimpi malam tadi adalah menjadi seorang penggodam komputer yang kemudiannya diserang oleh tentera Jerman yang ingin membunuh setiap penggodam. Akibat letupan kuat, gua tercampak, tetapi tidak mati. Tapi gua kena buat-buat mati sebab Tentera Jerman tu check satu satu. Bila sampai dekat gua, dia menjerit 'Mayat ni tak stabil!!' sebab badan gua bergerak sikit (gua bernafas dengan sangat perlahan masa tu).

Dia pijak kepala gua, kemudian campak gua dan yang lain yang masih hidup ke dalam satu bilik rupa macam wad hospital.

Sorang-sorang dipanggil keluar untuk dibunuh dan torture. Bila sampai part gua, gua disuruh buat 'starjump' kemudian menari dengan beberapa tentera jerman wanita yang agak cun jugak, sambil yang lain mengelilingi gua bertepuk tangan.

Dia punya debor tu sampai gua terbangun lewat hari ni. Dah bangun pun jantung dup dap dup dap. Badan pun berpeluh sebab kena buat 'starjump' dalam mimpi.


Bahaya jugak hidup zaman perang dunia ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan