setegram

Instagram

14.2.15

MIMPI

14.2.2015
Goodnight Goodnight (Hot Hot Heat)

Sementara aku ingat ni baik aku tulis.

Malam tadi aku bermimpi, sedang membuat perjalanan ke hospital swasta, KPJ di Kota Tinggi. Setelah diberitahu oleh apek mana entah, hospital tersebut terletak di deretan rumah kedai. Tinggi hospital tersebut 2 tingkat sahaja. Hmmm

Aku pergi bersama sama Mohd Hafis Anis, Ssir Xela, dan Niko. Perjalanan ke hospital terpaksa melalui taman taman perumahan yang membela anjing laut untuk menjaga rumah. Malah kami sempat dikejar oleh seekor anjing laut berantai.

Sampai di kaunter hospital, aku berjumpa Khairil Anwar bertanyakan bilik doktor. Aku tengok ada kad tertulis dekat situ memberikan bad rating tentang servis di kaunter. Kah kah. Kemudian kami bergerak ke lobi setelah mendapat panduan dari kaunter.

Rupanya hospital ini bersambung dengan KLCC di bahagian lobi. Siap dengan sky bridge. McDonald's pun ada. Ah pening la.

Doktor bertugas rupanya Faizal Jailani. Tapi dia tak available. Dia suruh kami naik ke penthousenya dulu. Hospital 2 tingkat ada penthouse. Hmm.

Nak ke penthouse pun terpaksa bertarung dengan anjing laut berantai lagi di lif.
Lepas lepak lepak di 'penthouse' mak doktor datang dan marah marah kami. Jadi kami pun balik. Cuma Hafis Anis rilek je tidur situ.

Nak balik pun terpaksa bertarung dengan anjing laut. Lagi.

Ok lepas tu terbangun. Dah pukul 6.30 pagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan