setegram

Instagram

18.2.13

WRESTLING



Masa kecil dulu, gua ni kira kaki wrestling jugak. Masa tu WWF la bukan WWE macam sekarang. Gua cukup suka dengan Hulk Hogan. Bila part koyak baju tu memang gua ikut menjerit. Abah gua sampai geleng kepala tengok perangai anak dia.

Tapi gua memang benci ada satu tag team ni. Nama dia Animal. Mereka adalah dua pemuda gemuk yang pakai kostum baju ada duri-duri tu. Selalu main tipu.

Ada sekali tu Animal kena lawan Hulk Hogan. Mana aci 1 lawan dua. Dalam game tu, Hulk Hogan teruk kena belasah dengan Animal, lepas referee pengsan. Gua punya geram sampai rasa nak tumbuk tv. Abah gua tengok gua punya emosi sampai tak terkawal sampai dia tutup tv dan suruh gua masuk tidur.

Dendam gua tak habis sampai di situ. Gua angkat bantal peluk pensil gua, bayangkan muka Animal dan gua belasah bantal pensil tu sampai koyak-koyak.

Lu pernah kena suruh tidur dalam keadaan menangis dan dalam hati ada dendam yang amat sangat? Sampai sekarang gua dendam dengan Animal. Gua harap dia kena diabetis dan kudung kaki tak boleh wrestling lagi.


Kumpulan Binatang



Tiada ulasan:

Catat Ulasan