setegram

Instagram

28.8.13

STANDBY


Officemate baru gua ni ada perangai pelik yang annoying. Terlebih gula dalam badan  gua rasa. Dia duduk di bay hadapan ofice, tetapi selang 10 minit, dia akan datang ke bay belakang, meja budak Qc dan Safety kemudian pergi ke mana-mana meja secara random ni dan tanya: 

"Wei, hang buat apa?" 

Pantang betul kalau orang asyik tanya gua buat apa, buat apa ni. Macam budak sekolah. Time nak balik pun macam tu jugak. Masuk 5.30 dah kucar-kacir.

"Wei, hang tak balik lagi ka?"

Hampir semua meja dia dah tanya "Wei, hang buat apa?" ni. Meja gua dan meja safety je dia belum redah. Sebab selalu tak ada di office.

Gua standby je ni. Kalau dia tanya je "Wei, hang buat apa?"

Gua nak jawab "Aku tengah tengok gambar mak hang berkemban ni."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan