setegram

Instagram

25.1.14

IKLAN


Hampir satu bulan aku menjadi pengguna lebuhraya Elite. Setiap pagi dan setiap petang,  6 hari seminggu.

Papan iklan yang terletak di kiri dan kanan lebuhraya dari Klia ke exit 601 Shah Alam aku kira lebih banyak dari papan iklan lebuhraya Plus dari Jasin ke Nilai. Secara tidak langsung menunjukkan perbezaan kuasa membeli di satu satu kawasan. Lagi nak masuk Kl,  mesti lagi banyak papan iklan. Nampak permainan dia?

Papan iklan di Elite ni ada macam macam.  Dari iklan tilam, Sunway Lagoon, lori hinggalah ke muka Tony Fernandes.

Tapi dalam banyak banyak iklan, iklan kipas jenama Alpha aku paling tak boleh pergi sekali. Iklan tu guna dua orang model budak Cina dress up Korea Daewoo punya. Sorang nama Jack,  sorang lagi Thomas. Aku paling menyirap dengan muka Thomas ni la. Muka minta penampar.

***

Sebenarnya aku baru kehilangan Izara Aisyah di km 20.1 arah selatan. Selalu tiap tiap petang dia tunggu aku lalu bawah dia sambil pegang syampu Secret Garden.

Hari ini dah diganti dengan QSR brand. Mende ni?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan