setegram

Instagram

30.8.10

CERITA TRAVEL 2

ini takdelah travel ke mana mana,cuma aku nak tunjukkan scene pasar malam/bazar malam/ uptown/ekspo yang aku/kami pergi dan snap gambar.

Uptown Melaka
Location: Depan Menara Tamingsari.
Business Hour: Jumaat-Ahad, 6pm - 2am
*ini aku dah pergi lama dah,beberapa hari sebelum Afinna keluar.

kapal terbang MAS dijual disini

Uptown Melaka ni kira best juga.Ada banyak kedai.First time aku jumpa 'spring potato' di sini lah.Masa tu 'spring potato' belum 'in' lagi.Dia punya uptown berbentuk L. Yang best dekat sini adalah sebab ada jual pet,iguana,rabbit,ular pun ada. Aku ada tengok barang kraf yang diperbuat dari dawai/timah. Siap buat bentuk motor la,predator pun ada.awesome gila!

Begitu juga Air Asia


rabbit 'lionhead' bak kata Bond




zaman itu sudah berlalu.hahaha


malam di Melaka adalah seronok.

Uptown Muar/(Karnival Ramadhan lebih tepat)
Location: Sepanjang Jalan Sisi
Business Hour: Hari-hari, 6pm - 1am
*ini aku pergi semalam.

Ini adalah Karnival Ramadhan. Tapi tak tahu la kalau berterusan sampai bila- bila.Bila malam je jalan jadi jem. Banyak stal dia bukak,dan banyak juga yang kosong lagi. Siapa-siapa yang ank apply tu boleh la, sebab happening semacam je dekat sini.

Cantik ada bazar di tengah tengah bandar.Indah



Kuih ada,cookies ada,pasu ada,tikar ada,carpet ada.Mak Bapak je tak jual kat sini.




panjang ada la dekat sekilometer aku rasa

Muar best!
sekian terima kasih.
Fasha Sandal melaporkan.








Tiada ulasan:

Catat Ulasan